לחמם את הבית בקלות ובנוחות עם קמין נפט

אם אתם מחפשים דרך נוחה ויעילה לחמם איתה את הבית שלכם ללא ספק קמין הפועל על נפט להסקה הוא הפתרון האידיאלי. יש רבים שירימו גבה ויטענו כי דווקא מזגן הוא נוח או יעיל יותר אולם במבחן התוצאה חימום עם קמין לעומת מזגן מתברר פעם אחר פעם כאיכותי יותר, נוח יותר ולרוב גם בריא יותר.למה ואיך על כך בהמשך. לכל אחד מפתרונות החימום בחורף יש יתרונות וחסרונות, אולם ללא ספק כל עוד יש לנו פתרון לחימום שאנו תלוי באספקת חשמל אנחנו נוכל להיות בטוחים שהחורף שלנו יהיה חם ונעים.

הדרכים לחימום הבית 

יש לא מעט דרכים להתחמם בחורף כאשר הנפוצות שבהן הם על ידי מזגן, רדיאטור, מפזר חום, תנור חשמלי או קמין. לכל אחת מן השיטות והדרכים יש יתרונות וחסרונות, כאשר בודקים לעומק את דרכי החימום השונות חימום על ידי קמין עם נפט להסקה מתברר כיעיל, איכותי וחסכוני יותר. אלו ההבדלים בין דרכי החימום השונים:

מזגן

נחשב לשיטת החימום הנפוצה ביותר כמעט בכל בית שני יש כיוםן מזגן באחת מצורותיו (מזגן עילי, מזגן רצפתי, מזגן מפוצל או מזגן מיני מרכזי), יחד עם זאת חימום על ידי מזגן מייבש את האוויר ורבים טוענים שהוא גורם לכאבי ראש. היתרון הוא הנוחות שקיימת בהדלקת המזגן בלחיצת כפתור אך יחד עם זאת החיסרון הבולט הוא שאם יש הפסקת חשמל המזגן אינו עובד.

מפזר חום

פתרון לחימום נקודתי, גם הוא פועל על חשמל, החיסרון הבולט שאינו מיועד לחימום חללים גדולים, טכניקת העבודה היא דומה למכשיר ייבוש שיער (פן).

רדיאטור

התקן חימום חשמלי בבנוי מצלעות חלולות דרכן עובר שמן. הרדיאטור פועל בשיטה בה השמן שעובר בין הצלעות מתחמם וכך החום מופץ, היתרון חום נעים, ניתן לחמם איתו חדרים, החיסרון זמן חימום ארוך במיוחד (לוקח זמן לשמן להתחמם) ועניין הפסקות החשמל שגם כאן הראדיאטור אינו יכול לעבוד ללא חשמל..

קמין

פתרון אידיאלי שבשנים האחרונות נפוץ יותר ויותר, מחליף את אחיו הותיק – קמין עצים. החום המופק על ידי קמין נפט להסקה הוא חום נעים, ניתן לחמם חללים גדולים ורחבים. אינו מייבש את האוויר וזמין גם בעת הפסקות חשמל. היתרון כאמור הוא חימום יחסית מהיר לחללים גדולים אולם החיסרון הוא שיש צורך באספקת נפט להסקה סדורה, הקצאת מקום ייעודי לקמין בבית והחום שמופק לא בהכרח מגיע לכל החדרים.

לסיכום השימוש בקמין הפועל על נפט להסקה

כפי שאנו מבינים מבין כל הפתרונות לחימום הבית בחורף ללא ספק שימוש בקמין הפועל על נפט להסקה הוא האידיאלי ביותר מבחינות רבות, ראשית החום המופק איכותי ונעים יותר אולם לא רק זה. עצם העובדה שבחורף יש הפסקות חשמל מרובות והמזגן (שנחשב לשיטת החימום הנפוצה ביותר) אינו יכול להמשיך ולחמם ואם ניקח בחשבון תינוקות, זקנים ואנשים חולים שחייבים לשהות בטמפרטורה נוחה אחרת הם עלולים להיפגע הרי ששימוש בקמין הינו אידיאלי ביותר.