שירות לקוחות 1-700-552-900
לקוחות עסקיים - דלק לקוחות עסקיים - פז לקוחות עסקיים - טן תעודת הסמכה תעודת הסמכה משרד התחבורה תעודת הסמכה במבי לקוחות עסקיים - סונול

נפט לחימום ביתי

מתכוננים לחמם עם נפט לחימום ביתי? הנה דברים שכדאי לכם לדעת

כן, זה שוב הזמן הזה בשנה! עם החורף בפתח, אין ספק שאתם רוצים לוודא שהכנתם את הבית ומערכת החימום שלכם לחודשים הקרים ביותר של השנה. החיפוש אחר נפט לחימום ביתי גם הוא מתחיל בערך בתקופה הזו, אם גם אתם נמנים על בעלי הקמינים הפועלים על נפט לחימום ביתי סביר להניח ששאננות תביא אתכם להעביר חורף קר. לכן הנה כמה נקודות חשובות בנוגע אל קמינים בכלל ואל שימוש עם נפט לחימום ביתי בפרט כדי להכין את מערכת החימום שלכם לכל מה שהחורף יזרוק עליה. קחו בחשבון שבחורפים ובמיוחד שלנו יש לא מעט הפסקות חשמל והשימוש עם נפט לחימום ביתי הוא אידיאלי כי אי אספקת חשמל לא משפיעה כלל.

פניה מהירה

    הכל מתחיל בדברים הקטנים, גם בחירת נפט לחימום ביתי

    מי שמחמם את הבית בדרך כלל עם מזגן צריך לדעת שבימי הקיץ מנקים פילטרים בערך כל 3 – 4 חודשים לעומת זאת קמינים הפועלים על נפט לחימום ביתי צריכים לנקות פעמיים, פעם אחת בסוף הקיץ ובפעם השנייה בסוף עונת החורף לאחר שהקמין היה בשימוש. אם לא ניקיתם את הקמין, שימו אותו בראש רשימת המטלות שלכם. נקו את החלל הפנימי של הקמין משאריות פיח, נקו את הארובה – קמין נקי יחסוך בעלויות, איכות אוויר תהיה גבוהה ומערכת החימום תישמר לאורך זמן. בבואכם להזמין נפט לחימום ביתי מומלץ ליצור קשר עם חברה אמינה, מקצועית וותיקה על מנת למנוע רכישת נפט לא איכותי שעלול להזיק לקמין שלכם.

    תחזוקה שוטפת לחיסכון של נפט לחימום ביתי

    לעולם אל תיתנו לקמין להישאר ללא תחזוקה נאותה של המערכת. דבר ראשון הוא להחליף נפט לחימום ביתי ישן, והכוונה בישן הוא לאותו נפט מהעונה שעברה.בנוסף ההמלצה הגורפת היא גם לא לנסות לנקות ולטפל בעצמכם, הזמינו בעל מקצוע מסיבות רבות כגון בטיחות, מקצועיות ואיכות. אחרי החגים לא אחת מתפתים לנסות לטפל במערכת החימום שלכם בעצמכם. אל תעשו זאת! הדרך האמיתית היחידה להבטיח שמערכת החימום שלכם בטוחה ומתפקדת בצורה מושלמת בתחילת כל עונת חורף היא לקבוע שירות תחזוקה עם עסק אמין. אנשי מקצוע מנוסים יכולים למצוא ולתקן בעיות לפני שהם משאירים אותכם תקועים בקור.

    למה מחליפים את השאריות של נפט לחימום ביתי?

    הנפט מאוחסן בצובר מברזל, עם הזמן הצובר בצידו הפנימי מחליד, החום של הקיץ עם הקור של הלילה יוצר לחות והנפט מתערבב עם נוזלי אידוי, שימוש בנפט לא נקי עלול לגרום לתקלות במערכת הזרקת הנפט בקמין שלכן ולייצר פיח, עשן וריח שימנעו מכם להנות מהחום של הקמין. הפתרון הוא להקפיד להזמין כמות של נפט לחימום ביתי בכתות שתספיק לחוף ואולי קצת יותר, שאריות יש לרוקן ולפנות על מנת לאפשר מילוי של נפט לחימום ביתי חדש וטרי. מומלץ בכל תקופה לבקש מבעל מקצוע שיבדוק את מערכת הצנרות של הקמין, את הצובר ואת הארובה, בדיקה שוטפת כאמור תשמר לאורך זמן את הקמין, תחסוך לכם בעליות החימום ובכלל ההנאה שלכם תהיה מושלמת יותר.