שירות לקוחות 1-700-552-900
לקוחות עסקיים - דלק לקוחות עסקיים - פז לקוחות עסקיים - טן תעודת הסמכה תעודת הסמכה משרד התחבורה תעודת הסמכה במבי לקוחות עסקיים - סונול

נפט לחימום ביתי והסקה

רוצים לחמם את הבית? אנחנו בחברת י.מ. אנרגיה בתנועה בע"מ מספקים נפט  לחימום ביתי איכותי המתאים לכל סוגי הקמינים להסקה וחימום שמופעלים על נפט.

אנחנו מבצעים בקרה מלאה על מנת שאספקת נפט לחימום תתבצע ברמה הגבוה ביותר ובאיכות ללא פשרות.

האספקה של נפט לחימום ביתי מתבצעת תוך הקפדה על שירות מהיר, מקצועי ואיכותי עד אליכם בבית העסק או בבית. הצוות המקצועי שלנו בעל הכשרה, תעודות והסמכות לאספקה וטיפול בדלקים של מכון התקנים. המוקד שלנו זמין עבורכם ומאפשר אספקת נפט לחימום ביתי ונפט להסקה וחימום בבתי עסק, מפעלים, מקוואות ועוד בכל חלקי הארץ.

burner-17575_640

פניה מהירה

    נפט לחימום ביתי והסקה בתפוצה ארצית

    fireplace-1464166_1920

    מאז ומתמיד חימום הבית בימים הקרים היה עניין שאין להקל בו ראש.

    כידוע חימום הבית מתאפשר בכמה דרכים, על ידי מזגן, קמין עצים או קמין עם נפט לחימום ביתי. 3 שיטות אלו משיגות תוצאה דומה אך לא בהכרח בעלת אותה איכות וללא ספק לא באותה עלות.

    ההבדלים משמעותיים מאוד ובאים לידי ביטוי באופן שבו החום מתפזר, בסוג החום, בטמפרטורה, וברמת הלחות שנשמרת באוויר. מבדיקות ובחינות שנעשו,נפט לחימום ביתי והסקה הוא האידיאלי ביותר. מבחינות רבות.

    כיום יותר ויותר עסקים ובעלי בתים מבינים ששימוש עם נפט לחימום ביתי הינו היעיל, האיכותי והמשתלם ביותר.

    כל היתרונות של נפט לחימום ביתי על פני שיטות חימום אחרות:

    כאמור נפט לחימום ביתי נחשב לדרך האידיאלית והטובה ביותר לחימום. אם נשווה את החימום על ידי מזגן, תנור, מפזר חום או כל התקן חשמלי אחר נבין כי היתרון הבולט של חימום על ידי נפט לחימום ביתי הוא שאין תלות באספקת חשמל, דבר שידוע שחסר בחורף עקב הפסקות חשמל. מעבר לכך פיזור החום על ידי קמין מאפשרת לחמם חללים גדולים יותר ולאורך זמן במינימום הוצאות בהשוואה נניח למפזר חום שהחימום נקודתי או למזגן שאולי יעיל בפיזור החום באותה מידה אך מייבש את האוויר ויוצר בעיות נשימה, כאבי ראש ועוד.

    נפט לחימום ביתי - החלופה הטובה ביותר לעץ

    מחקרים מראים כי החימום האידיאלי ביותר הינו על ידי שימוש בקמין בין אם הוא מופעל על עצים או על ידי נפט לחימום ביתי, לרוב מכיוון שלא כל אחד יכול או רוצה להתעסק עם אפר וגזעי עץ החלופה הטובה ביותר היא שימוש בקמין עם נפט להסקה.

    אנחנו בחברת י.מ. אנרגיה בתנועה בע"מ מתמחים במכירה, שיווק ואספקת נפט לחימום ביתי ולהסקה למגזר הפרטי והעסקי כאחר. השירות שלנו מאפשר לכם לקבל נפט להסקה עד הבית במהירות ויעילות רבה.

    unnamed (822)