תדלוק שטח – פתרון משנה חיים

הדלק מניע את הרכבים והכלים שלנו, מרבית מכלי העבודה וציוד מכני הנדסי מונעים על ידי סולר בגלל הבטיחות והמחיר. הסולר הפך להיות חומר בלתי נפרד מכל אתר בנייה או מפעל שיש בו כלים כגון טרקטורים, דחפורים, גנרטורים ועוד. לא אחת מעדיפים אותם קבלנים ובעלי מפעלים למקם צובר סולר אצלם באתר או במפעל. היתרון הוא ברור, חיסכון משמעותי בזמנים מכיוון שאין צורך ללכת ולתדלק אלא הצובר נמצא ממש ליד בשטח. כאשר החלו יותר ויותר להשתמש בתדלוק שטח כלומר ישירות באתר הבנייה עלה הצורך של תדלוק שטח. תדלוק שטח יכול להיות על מנת למלא צובר סולר הממוקם באזור לא נגיש, באתר בנייה או לחילופין תדלוק חירום של כלי רכב תקוע בשטח לא נגיש, לא משנה מה הסיבה עדיין התדלוק חייב להתבצע על ידי בעלי מקצוע מיומנים שיש לכם את היכולת לנוע בשטח לא טיפוסי ולספק תדלוק לאותו כלי רכב או גנרטור שתקוע. ההגעה מתבצעת על ידי שימוש בכלי רכב המיועדים לתנועה בתנאי דרך קשים כגון חולות, סלעים וכדומה.

 

לא כולם צריכים תדלוק שטח אבל כדאי שתדעו מה זה

נכון שתדלוק שטח נשמע כאילו והוא מיועד אך רק לכלי עבודה הנמצאים בשטח בזמן עבודה ונתקעים ללא דלק, אולם תדלוק שטח יכול להתקיים מסיבות רבות ומגוונות. אחת הסיבות העיקריות לתדלוק שטח היא כאשר מקימים אתר בנייה במקום לא נגיש, כאן עומדות בפני הקבלן 2 אפשרויות הראשונה להזמין תדלוק שטח אל המשאיות / רכבים או לחילופין להעמיד צובר סולר מקומי. הפתרון של צובר בשטחל יעיל מאוד ומומלץ אם יש מספר כלי רכב המונעים על סולר כגון משאיות, טרקטורים, גנרטורים וכדומה. צובר סולר חוסך זמן יקר מכיוון שהכלים מתדלקים במקום, זה חוסך כסף כי העלויות נמוכות יותר וללא ספק מאפשר בקרה על צריכת הסולר. על מנת לספק את הסולר בשטח יש צורך בכלי רכב בעלי יכולת עבירות גבוהה בתנאי טח קשים כגון רכבי 4X4 וכדומה. בנוסף על כלי הרכב תדלוק שטח מחייב בעלי מקצוע מיומנים מכיוון שזה אינו תדלוק שיש להקל בו ראש, לא אחת הנגישות גרועה מאוד אשר מחייבת מתן פתרונות בזמן אמת.

 

אל תתפשרו על איכות ומקצועיות.

נסיעות עם רכבי SUV – 4*4 הפכו להיות טרנד משפחתי גם לאלו שלא משוגעים לדבר. אולם תדלוק שטח אינו דומה בכלל לנסיעה על כורכר או על כמה סלעים, תדלוק שטח חייב להתבצע בצורה מקצועית ועל ידי מקצוענים. אמנם סולר מסוכן פחות בהובלה שלו אך חשוב שאותו מתדלק שמגיע אליכם לאתר הבניה יהי בעל יכולות של מתן מענה איכותי ומקצועי לכל בעיה שעולה להתעורר, ותאמינו תמיד יש משהו שמשבש את פעולת התדלוק שאמורה להיות קלה ופשוטה. חשוב לוודא כמה נקודות לפני שאתם סוגרים אספקת סולר ותדלוק שטח:

זמינות – אם אתם בעלי אתר בנייה, קבלנים או אפילו התקנתם צובר סולר משלכם חשוב שתוודאו כי החברה שמספקת לכם סולר היא בעלת זמינות בהתאם לצרכים שלכם, כלומר שהיא יכולה להגיע לפי לוחות הזמנים שלכם ולא להיפך, כך תבטיחו לעצמכם רציפות באספקת הסולר.

איכות  – איכות של הסולר חשובה לא פחות מכיוון שיש רמות איכות לסולר, אם אתם רוצים לשמור על תקינות הכלים שלכם מומלץ תמיד לוודא כי תלוק שטח יהיה עם סולר איכותי ללא פשרות.

מקצועיות – גם אם יש לכם את הסולר הטוב ביותר עם המחיר הטוב ביותר עדיין אסור לכם להתפשר על מקצועיות החברה המתדלקת, רק ככה תחסכו לעצמכם זמן ונזקים.

יכולת אספקת תדלוק שטח – בידקו עם עברת הסולר מה יכולות העבירות שלה, עד כמה היא מסוגלת להגיע אליכם. רכב שלא יהיה מסוגל להגיע עד לכלים שלכם בטח מיותר.