דלקן, מה זה בעצם?

בשנים האחרונות התקנת דלקן למטרות כלליות הפכה לנורמה. הודות להתקנת דלקן, הסדר שוחזר, וניתן כעת לשלוט ולפקח על כל הבעיה של תדלוק הרכב.

מהו דלקן?

כולם מכירים את מצב התדלוק בתחנת הדלק, וזה תורנו לשלם עבור הדלק במזומן או בכרטיס אשראי.

כל עוד מדובר במכונית או שתדירות התדלוק שלה נמוכה מאוד, זו בחירה רגילה. אבל אם יש לנו יותר ממכונית אחת, שלא לדבר על המון מכוניות כמו מכוניות חברה של מקומות עבודה, אין לנו דרך או לפחות לא לשלוט בתדלוק. בעיה. הבקרה והמעקב מאוד קשים, והתוצאות גרמו לפגמים ניכרים יותר מפעם אחת.

בשנים האחרונות התקנת דלק למטרות כלליות הפכה לנורמה. הודות להתקנת דלקן, הסדר שוחזר, וניתן כעת לשלוט ולפקח על כל הבעיה של תדלוק הרכב.

היתרונות בשימוש בדלק כללי חורגים בהרבה מהסדר בהנהלת החשבונות שלנו, ועוד על כך ועוד הם כדלקמן.

van_fire

פניה מהירה

    מה היתרונות בשימוש ב דלקן?

    fuel-1596622_1920

    כפי שכבר ציינו, אחת מהשיטות הבולטות ביותר שהפכו את חווית התדלוק להרבה יותר נוחה היא דלקן. התקנת דלקן ניתנת בכל רכב והוא מהווה פתרון מעולה לאנשים כמו בני נוער או אנשים בעלי רכבים מרובים כמו חברות גדולות.

    בכל הנוגע להתנהגות ולרצף של בעיות תדלוק ותשלום, שימוש ב דלקן הוא יתרון משמעותי. אלו יתרונות משמעותיים:

     

    קל לשימוש ותשלום כללי דלקן  מאפשר לנו לתדלק במהירות, בקלות ובנוחות מבלי לדאוג לבעיות תשלום.

    שליטה ופיקוח – הודות לדלקן המותקן, תוכלו לרשום בחשבונית הוצאות ריכוזיות פעם בחודש, קל לשימוש.

    זמינות עצמאית – אין צורך במזומן או בכרטיס אשראי כדי ליהנות משירות תדלוק 24 שעות ביממה.

    תנאי תשלום – על פי עסקאות והסכמים, תוכל ליהנות מתנאי תשלום מועדפים ובמידת הצורך מאשראי חוץ בנקאי.

    ביטול טעויות – שימוש בדלק יכול לספק דו"ח מדויק ואמין המכיל את כל פרטי התדלוק, כולל זמן וכמות.

    חיסכון – באמצעות רישום הדוח המפורט של כל תדלוק של רכבי החברה, התקנת דלק אוניברסלי יכולה להשיג שליטה ופיקוח מושלמים, וגם יכולה לשפר את היעילות ולחסוך עלויות שוטפות.

    יתרון משמעותי – כשאתם משתמשים ב דלקן  ומבצעים את התדלוק בצורה אחראית וחסכונית אתם מפחיתים את הסיכוי לגניבה או זיוף של החשבונית.

    מהו בכלל דלקן?

    אנו יודעים כי התקנת דלקן יכולה לחסוך לנו עלויות בניהול, ניהול פיננסי ובקרה על כל תדלוק. חשוב לציין כי ישנן אפשרויות רבות לדלקנים ועליך להבין כיצד הם פועלים.

    דלקן  הוא למעשה מכשיר המותקן במיכל התדלוק של הרכב. המכשיר מצויד בשבב שיכול להעביר את מספר הדלק הייחודי לפיית הדלק, ובכך ליצור את החיבור בין משאית הדלק לחברת הדלק, לרשום את כמות הדלק ולחייב את הלקוח במדויק עבור הדלק הנצרך על ידי כמות.

    בעבר, כל חברת תדלוק הייתה קרובה יותר לדלק משלה, ודלקים רק נאלצו ללכת לחברת התדלוק שלה כדי לתדלק. הנהלת חשבונות, כל חברת דלק תשלח אליה דוחות רלוונטיים.

    היתרונות גדולים כאשר משתמשים בהם עם מכשירי דלק למטרות כלליות. ובכן, אתה לא מוגבל לחברת תדלוק, הם יכולים לתדלק בחינם בכל מקום.

    WhatsApp Image 2018-10-31 at 16.55.39