מהו דלקן ומי צריך אותו

בשנים האחרונות התקנת דלקן הפכה להיות דבר שבשגרה. בזכות התקנת דלקן שב הסדר על כנו וכעת ניתן לבצע בקרה ומעקב אחר כל נושא התדלוק של הרכבים.

מהו ?

כולנו מכירים את הסיטואציה בה אנו מגיעים לתחנת הדלק לצורך תדלוק, לאחר שהגיע תורנו אנו מוציאים מזומן או כרטיס אשראי ומשלמים עבור הדלק. 

כל עוד מדובר ברכב אחד או שתדירות התדלוק שלנו נמוכה מאוד זו אפשרות נורמלית אולם אם יש לנו יותר מרכב אחד, שלא נדבר על צי רכבים במקום העבודה אין לנו דרך או לפחות לא הייתה לנו דרך לשלוט על נושא התדלוק. הבקרה והמעקב היו קשים מאוד ולא אחת נוצרו עקב כך גירעונות לא קטנים.

בשנים האחרונות התקנת דלקן הפכה להיות דבר שבשגרה. בזכות התקנת  דלקן שב הסדר על כנו וכעת ניתן לבצע בקרה ומעקב אחר כל נושא התדלוק של הרכבים.

יש יתרונות רבים לשימוש ב דלקן הרבה מעבר לסדר בהנהלת החשבונות שלנו, על כך ועוד בהמשך.

van_fire

פניה מהירה

    יתרונות השימוש ב

    mud-1567729_1920

    כאמור אחת משיטות התדלוק הנפוצות כיום שהפכה את חיינו לקלים הרבה יותר היא שימוש עם כרטיס תדלוק. התקנת דלקנים ניתנת לביצוע בכל רכב מסוג שהוא והם מהווים פתרון מושלם למי שברשותו רכב אחד או יותר ואפילו לחברות בעלות ציי רכבים גדולים.

    השימוש עם דלקן מהווה יתרון משמעותי בכל הנוגע להתנהלות וסדר של נושאי התדלוק והתשלומים. אלו הם היתרונות הבולטים:

    • נוחות שימוש ותשלום –  דלקן מאפשר לנו לבצע תדלוק מהיר, קל ונוח וללא צורך לדאוג לנושא התשלום.
    • שליטה ובקרה – בזכות התקנת דלקן אתם נהנים מרישום הוצאות מרוכזות בחשבונית  
    • חודשית אחת קלה ונוחה לשימוש.
    • VIP לכל אורך הדרך – התקנת דלקן מקנה שירות תדלוק מלא בכל שעות היממה ללא תוספת במחיר.
    • זמינות ללא תלות – אתם נהנים מ 24 שעות ביממה של תדלוק ללא צורך במזומנים או כרטיסי אשראי.
    • תנאי תשלום  – בהתאם לעסקה ולהסכם אתם נהנים מתנאי תשלום נוחים וגם במידת הצורך מאשראי חוץ בנקאי.
    • סוף לטעויות – השימוש בדלקנים מאפשר קבלת דוח מדויק ואמין שמכיל את כל פרטי התדלוק כולל זמנים וכמויות.
    • חיסכון – התקנת דלקן מאפשר שליטה ובקרה מושלמת וגם להגדלת היעילות וחיסכון בהוצאות השוטפות כל זאת באמצעות דוחות מפורטים המתעדים כל תדלוק של רכבי החברה.
    • יתרון משמעותי – כאשר התדלוק מתבצע בצורה מדודה ומבוקרת אתם בעצם מונעים או לפחות מפחיתים את הסיכוי לגניבה / זיוף או אובדן. בנוסף כלקוחות עסקיים אתם זכאים להחזרי בלו.

    מה זה בעצם ?

    הבנו כי התקנת דלקן חוסכת לנו מבחינת ההתנהלות המנהלתית, הכספית והבקרה על כל תדלוק. חשוב לציין כי יש מגוון אפשרויות גדול לשימוש עם דלקנים ויחד עם זאת צריך להבין את עיקרון הפעולה שלו.

    דלקן למעשה הוא התקן המורכב על פתח התדלוק של הרכב. ההתקן מצוייד עם שבב המשדר אל פיית התדלוק את המספר הייחודי של הדלקן כך בעצם נוצר הקשר בין הרכב המתדלק לחברת התדלוק, כמות הדלק מתועדת והלקוח מחוייב בדיוק בהתאם לכמות הדלק שצרך.

    בעבר היחסית לא רחוק היה לכל חברת תדלוק דלקן משלה, והמתדלק היה מחוייב לתדלק רק בתחנות של חברת הדלק אליה הוא משוייך אולם כיום יש דלקן אוניברסלי המאפשר ליצור התקשרויות עם יותר מחברת תדלוק אחת, כלומר ההתקן ברכב מעודכן עם כמה מספרי לקוח בהתאם לכל חברת תדלוק, ההעסקה היא נפרדת בין כל חברת תדלוק מה שנותן בעצם הפרדה מושלמת בהנהלת החשבונות, כל חברת דלק שולחת את הדוח שלה הרלוונטי אליה.

    היתרון גדול מאוד בשימוש עם דלקן בכן שאתם לא מוגבלים לחברת תדלוק אחת אלה חופשיים לתדלק בכל מקום.

    WhatsApp Image 2018-10-31 at 16.55.39