מתדלקים בשטח רק עם מקצוענים

תוכלו לתת מענה לתדלוק שטח בכמה אופנים החל מהזמנת מכלית תדלוק ועד להצבת צובר בשטח שאיתו תוכלו לבצע בנוחות ובזמינות גבוהה יותר.

מבצעים עם מומחים בעלי ניסיון וידע

ללא ספק הינו אחד מסוגי התדלוקים שנחשב למורכב יותר מתדלוק רגיל. לעיתים זה יהיה תדלוק בחירום, לעיתים זה יהיה תדלוק בשטח שהגישה אליו קשה ובעייתית. 

אם קרה לכם שאתם נתקעים בשטח ללא דלק,   הינו הפתרון המושלם בשבילכם. מטרת   היא לתת מענה במצבי חירום בהם אתם נתקעים ללא דלק או שאתם צריכים אספקת דלק למקום לא נגיש. תדלוק שטח נותן מענה מושלם למגוון צרכים החל כמובן אם נתקעתם ועד לצורך בתדלוק של כלי עבודה הנמצאים במקום לא נגיש כגום טרקטורים באתר עבודה או גנרטור וכדומה.

תוכלו לתת מענה לתדלוק שטח בכמה אופנים החל מהזמנת מכלית תדלוק ועד להצבת צובר בשטח שאיתו תוכלו לבצע בנוחות ובזמינות גבוהה יותר.

יש יתרונות רבים להצבת צובר והראשון שבהם הוא החיסכון בזמני התדלוק, הגעה לצובר לוקחת פחות זמן מהגעת מכלית תדלוק שטח או נסיעה לתחנת דלק.

mud-1567729_1920

פניה מהירה

    מי יכול לבצע ולמה?

    bulldozer-2195329_1920

    כדי לבצע תדלוק שטח, רצוי ומומלץ להיעזר בבעל מקצוע מיומן ובעל ניסיון וקחו בחשבון כי לא בהכרח אורך זמן מעיד על מקצועיות. מתדלק שטח שעבר הכשרה הוא מיומן, בעל ניסיון בתחום זה, והוא יודע להתמודד עם הבעיות שעלולות לצוץ בזמן התדלוק, חשוב לציין כי לא תמיד מתנהל בקלות או בנוחות, לא אחת נתקלים בבעיות הדורשות אלתור ופתרון מיידי בזמן אמת ומי שאין לו יכולת או ניסיון לא יוכל לתת את המענה הזה.

    יש סיבות נוספות להעדפה של על ידי חברה מקצועית ומוכרת והבולטת שבהן היא הזמן שאתם תחסכו בעת התדלוק, כפי שכבר אמרנו יכולות לצוץ בעיות שרק מתדלק מקצועי עם ניסיון של ביצוע תדלוק שטח יתן מענה לכל בעיה או תקלה שתצוץ.

    כשמדובר על לא חוסכים!

    כמו שאמרנו, הוא יעיל, חוסך כסף וזמן, זמין, ויחד עם זאת חייב להיות ומקצועי.  תדלוק שטח יעשה עבורכם את העבודה הטובה ביותר וישמש אתכם בין אם אתם נמצאים במצב חירום או אם אתם צריכים אספקת סולר שוטפת לשטח. חשוב לקחת בחשבון כי אם בחרתם חברה לביצוע היא צריכה להיות מיומנת ובעלת אמצעים כך שאורך הטיפול יקח פחות זמן והתוצאה תהיה עם מינימום נזקים אם בכלל, למרות שכמו שציינו, ברוב המקרים תדלוק שטח הוא מורכב שמחייב ידע וניסיון. מומלץ שתוודאו עם חברת התדלות ותתאמו איתה ציפיות, הסבירו את מיקום האספקה, מה רמת הנגישות  ועד כמה באמת השטח הוא נגיש או לא וקחו בחשבון כי אם יש לכם שטח בעל גישה קשה תצטרו לוודא שחברת התדלוק תספק רכבים בעלי יכולת העברה כמו רכבים 4×4 וכדומה.

    אל תקלו ראש ותתפשרו על איכות הסולר בנוסף על שירותי התדלוק זה רק יכול לבוא לרעתכם מכיוון ששימוש בסולר בעל איכות ירודה יגרום לנזק למנוע של הרכב או לכלי העבודה שלכם.

    אנו ממליצים לכם להשתמש ב של חברה מוכרת וידועה שיש לה המלצות מלקוחות נוספים.

    WhatsApp Image 2018-10-31 at 16.55.39