נפט לקמין, פתרון מושלם לחימום והסקה

נפט לקמין הפך להיות מצרך נדרש מסיבות רבות ולו רק בשל העליותות שלו אלא בגלל סיבות נוספות אחרות. מאפשר לנו ליהנות מחום נעים ואיכותי עם מינימום מאמץ מבחינתינו – אם נשווה לקמין הפועל על עץ.

פתרון מושלם לחימום והסקה

אופי הבנייה בעולם מתחלק ברובו ל 2 סוגים עיקריים, בנייה צמודת קרקע ובנייה לגובה – בניינים דופלקסים וכדומה. כך גם אצלנו בארץ ישראל יש בתים צמודי קרקע, רובם הגדול נמצא במושבים וקיבוצים אך לא מעט מהם נמצאיםגם בערי מגורים שבהם יש אזורים שלמים של בתים פרטיים – וילות. 

נפט לקמין הפך להיות מצרך נדרש מסיבות רבות ולו רק בשל העליותות שלו אלא בגלל סיבות נוספות אחרות. מאפשר לנו ליהנות מחום נעים ואיכותי עם מינימום מאמץ מבחינתינו – אם נשווה לקמין הפועל על עץ. 

ראשית נבין כי לרוב בתים אלו יהיו בעלי שטח גדול מדירה ממוצעת ועל כן יש חשיבות רבה לתכנון הוצאות ועלויות החימום בחורף והקירור בקיץ. בעצם נותן לנו מענה מושלם מסיבות רבות, עליהם נפרט בהמשך.

van_fire

פניה מהירה

    עד כמה באמת עדיף לנו?

    fireplace-1464166_1920

    ננסה להבין עד כמה עדיף על פני אפשרויות אחרות ניקח את שיטת החימום הנפוצה על ידי חשמל. ראשית דבר קמין בבית הוא אלמנט עיצובי, המראה שלו נותן תחושה כפרית אולם זה רק קצה קצהו של היתרונות הרבים שיש בחימום הבית עם קמין:

    עלויות – ללא ספק השימוש עם תמיד יהיה בעלויות נמוכות יותר ביחס לחשמל ונסביר למה: חימום עם מזגן חשמלי הוא חימום של האוויר הנפלט מהמזגן, אולם כאשר תעצרו את המזגן מהר מאוד חסית האוויר יתקרר מחדש. לעומת זאת החימום על ידי מאפשר התחממות של כלל החלל של החדר ובכך היעילות שלו גבוהה יותר, החום ישמר לזמן מה לאחר הכיבוי. בנוסף כמות החום המופקת ביחס למזגן גבוהה בהרבה ולכן נדרש פחות זמן לחמם חלל שלם.

    רציפות – הפסקות חשמל לרוב קורות בחורף אולם שימוש עם מבטיח לכם שגם ללא חשמל תוכלו להמשיך ולהנות מהחום המופק.

    תחזוקה ותפעול – מינימום תחזוקה, מינימום תפעול פשוט ממלאים ומדליקים, זה בהשוואה לקמין עצים שאותו צריך כל הזמן לתחזק.

    האם מסובך להתקין קמין הפועל על נפט לקמין?

    ממש לא! על מנת להתקין קמין בבית עליכם לאתר את החדר המרכזי בו הקמין עתיד להיות, מומלץ לבחור חדר מרכזי שבו שוהים מרבית היום. הקמין  הוא יחידה עצמאית הממוקמת בתוך החדר, מהקמין יוצאת ארובה ארוכה עד מחוץ לגג הבית. אל הקמין מחובר צינור הזנה המגיע מצובר הנפט שנמצא מחוץ לבית. 

    כאשר אתם נדרשים למלא את מאגר הנפט הדבר מתבצע מחוץ לבית שלכם ממשאית התדלוק ישירות לצובר. 

    חשוב לוודא כי הזמנת מתבצעת מחברה מקצועית ואחראית וזאת על מנת להבטיח נפט איכותי שלא מעורב בחומרים נוספים, כך גם תשמרו לאורך זמן על הרקמין שלכם וגם תהנו ממקסימום חום עם מינימום הוצאות.

    WhatsApp Image 2018-10-31 at 16.55.39