סולר לחימום, הסקה ותדלוק – כל מה שרציתם בפחות כסף ויותר תועלת

גם נושא החימום אינו פוסח על השימוש עם סולר לקמין מבחינות רבות הוא אפילו עדיף על חשמל או דלק. מה הוא ? למה יש לו עדיפות על פני דלק או חשמל? והאם באמת יש לו יתרונות? על כך וקצת יותר בהמשך.

כל מה שרציתם בפחות כסף ויותר תועלת

ללא ספק העולם עובר לכלי רכב חשמליים, אך ללא ספק עדיין אין תחליף עבור סולר בכלי עבודה כבדים כדוגמת משאיות, טרקטורים או הנעת גנרטורים רבי עוצמה. 

גם נושא החימום אינו פוסח על השימוש עם סולר לקמין מבחינות רבות הוא אפילו עדיף על חשמל או דלק. מה הוא ? למה יש לו עדיפות על פני דלק או חשמל? והאם באמת יש לו יתרונות? על כך וקצת יותר בהמשך.

van_fire

פניה מהירה

    השוואה בין מול דלק או חשמל

    fireplace-1464166_1920

    בעבר הלא רחוק כמעט כל כלי היה מונע על ידי דלק – בנזין. כאשר אנו אומרים כמעט כל כלי הכוונה היא שהחל מגנרטורים ועד לכלי רכב כבדים כמו טרקטורים ואפילו טנקים, כולם היו מונעים על ידי דלק. 

    לדלק יש לא מעט יתרונות אך חיסרון בולט אחד גדול – הדלק כשמו כן הוא הוא דליק, נפיץ, מהיר להתלקח ואם ניקח לדוגמה את אותו כלי עבודה שמקבל מכה או ניצוץ הוא היה מתלקח. מהר מאוד הבינו שזו לא הדרך וחיפשו פתרון, תחליף, כך הגיעו אל . למעשה הבסיס של הוא נפט, כן אותו חומר המשמש לאין ספור דברים החל משמנים ועד לתרופות. התהליך של ייצור הינו דיי פשוט, בקצרה יש תהליך חימום שבו הנפט הופך לסולר.

      מאפשר הנעה והפעלה בדומה לדלק או חשמל אך עם יעילות רבה הרבה יותר, הן מבחינת הבטיחות והן מבחינת העלויות. להבדיל מהנעת רכב עם דלק הסולר הנצרך נמוך יותר בכמות ומאפשר זמן נסיעה ארוך יותר. ומבחינת הבטיחות סולר לקמין הינו פתרון חימום מעולה ובטוח.

    משמש גם לחימום ממש כמו לכלי רכב ועבודה

    למעשה יש יתרונות רבים לסולר על פני חומרים רבים אחרים ובמיוחד אם מדובר על סולר לחימום והסקה. אלו חלק מהיתרונות הבולטים של סולר לקמין ועל מנת לתת נקודת השוואה טובה נשווה בין חימום הבית על ידי מזגן חשמלי לעומת קמין הפועל על סולר לקמין:

    עלויות – כאשרמחממים חלל עם מזגן יש צריכת חשמל, עלויות הסולר נמוכות בהרבה מעלות החשמל שאותו נצרוך על אותו פרק זמן לחימום מה גם שחימום במזגן אינו נשמר כמו חימום בקמין.

    זמינות – תארו לכם יום חורף ואתם מחמים את הבית, לפתע הפסקת חשמל. או שחיממו עם מזגן לא יוכלו להמשיך ולחמם  – אין חשמל, לעומת זאת קמין הפועל על סולר לקמין אינו עוצר את פעולתו ורצף החימום ממשיך

    ביטחון – כאמור סולר לקמין אינו נפיץ או מתלקח ועל כן הוא בטוח הרבה יותר.

    בריאות – חימום עם מזגן בעצם ממחזר את האוויר הנשאב אליו, כלומר אוויר קר נכנס ואוויר חם יוצא כאשר הוא עבר דרך סוללת החימום. אולם חלקיקי אבק מיקרוסקופיים ממשיכים להיחות ממוחזרים, דבר שאינו קיים בחימום עם קמין הפועל על סולר לקמין.

    WhatsApp Image 2018-10-31 at 16.55.39