נפט לחימום הבית, פתרון משתלם ביותר

החורף הישראלי הוא לא דומה בכלל לחורף באירופה, הקור לא אותו קור והטמפרטורה במקרה הנמוך יותר צונחות אל מעלות בודדות מתחת ל 0, אולם יחד עם זאת עדיין אנחנו תמיד נעדיף להיות מחוממים בימי החורף הקרים ולשם כך יש כמה דרכים עיקריות להתחמם, על ידי חשמל, נפט, סולר או עצים. לכל אחת משיטות החימום יש יתרונות וחסרונות וכל אחד מעדיף לבחור את שיטת החימום שטובה לו. מבין כל שיטות החימום ללא ספק נפט לחימום ביתי היא המועדפת על רבים מסיבות שונות, ראשית העלויות נמוכות יותר מכיוון שצריכת נפט לחימום חסכונית יותר, שנית הבטיחות בשימוש עם נפט גבוהה בהרבה בהשוואה לחימום עם חשמל ודבר נוסף את החימום אנו צריכים בחורף והחורף ידוע בהפסקות החשמל שלו, חימום עם נפט או סולר אינו מצריך חשמל כלל, לכן חימום על ידי נפט נחשב ליעיל ובטוח הרבה יותר.

 

נפט לחימום, הבטיחותי ביותר מכל אמצעי חימום אחר

כשקר לנו אנחנו רוצים להתחמם, ממש לא חשוב לנו איך והרבה פעמים הצורך בחימום מיידי בא על חשבון הבטיחות, לכן לא אחת אנו שומעים על תאונות שקורות בעקבות התלקחות מפר חום או קצר חשמלי ועוד ועוד, החימום על יד נפט מוכיח את עצמו פעם אחר פעם כמענה מושלם הן מבחינת החום שהוא מפיץ והן מבחינת הבטיחות שבשימוש בו. הפתרון של חימום בעזרת נפט הוכיח את עצמו מבחינות רבות כאשר עניין הזמינות הוא ראשון מבין כולם. בעבר הלא רחוק שימוש הנפוץ היה בעצים להסקה, אולם העצים היו מאוחסנים מחוץ לבית, נרטבים בגשם והופכים לחסרי שימוש, הפתרון של נפט לחימום ביתי הינו מושלם, מחוץ למבנה מותקן צובר (מיכל) נפט שאותו ממלאים בכל פעם מחדש עם נפט. המיכל מחובר על ידי צינור אל הקמין שנמצא בתוך הבית. היתרון הגדול הוא שהנפט נשמר ומוכן לשימוש בכל עת ללא חשש מגשמים ורטיבות. יתרון נוסף שיש בקמין עם נפט לחימום הוא הבטיחות, הקמיןם משמש כתא בו הנפט בוער, מטבעו של הקמין הבנוי מיציקת פלדה הוא מתחמם ומפיץ את החום שלו את הסביבה, להבדיל מחימום על ידי עצים שצריך לפתוח את הקמין על מנת למלא אותו כדי לשמר את האש בנפט הוא מסופק באופן רציף.

ממי לקנות נפט לחימום ומה ההכנות הנדרשות?

יש לא מעט ספקי נפט להסקה וסולר להסקה. חשוב להכיר את החברה ממנה רוכשים נפט לחימום על מנת שתקבלו איכות ושירות בזמן, אם עדיין לא הזמנתם כדאי שתבררו אצל ים שכבר משתמשים בשירותי אספקת נפט. קבלו המלצות ושאלו שאלות, בנוסף כדאי גם לעשות סקר שוק ולהשוות מחירים, אמנת לא תמיד המחיר הוא זה שצריך להשפיע על הבחירה שלכם אך ללא ספק הוא אלמנט חשוב. אמנם הזמנת נפט היא פעולה פשוטה אך חשוב שתוודאו כי הקמין שלכם מוכן וערוך, מכיוון שההפעלה שלו היא מעונה לעונה חשוב לוודא כי הקמין מוכן להפעלה, בדקו שאין לכלוכים, אבק ושחררו נפט על מנת לוודא שהזרימה מתבצעת בצורה חופשית, את ההדלקה הראשונה בצעו למשך זמן של כ 10 – 20 דקות ואז כבו את הקמין

הפעולה תאפשר לכם לוודא באופן מוחלט שאין תקלות או בעיות. קחו בחשבון כחי הפעלה ראשונה עלולה לייצר עשן סמיך, אז דאגו לאוורר את החדר בו הקמין נמצא.